Nieuw gemeenschapscentrum voor GC de Muse
22/10/25
‘Na de ondertekening van de notariële akte op 4 augustus, werd de aankoop van het gebouw waaruit de volgende jaren de Muse 2.0 moet verrijzen, officieel bezegeld door het overhanden van de sleutels van het pand aan Vlaams minister Ben Weyts. Opnieuw een grote stap naar een volwaardig gemeenschapscentrum voor vzw 'de Rand' in Drogenbos.
Ring TV was erbij: 'www.ringtv.be/vlaamse-rand-samenleving/nieuw-vlaams-gemeenschapscentrum-voor-drogenbos-investeren-nederlandstalig’